Americas best dance crew..

..visades idag och igår på mtv. såg nyss det bästa programmet jag sett d.v.s vinnarna från alla 5 säsonger. och är det inte lustigt att alla jag hejjat på från början har vunnit? jag har helt enkelt känsla för dedär..
Vinnarna av det första ABDC: Jabbawockeez helt sick grupp, dansade med masker hela säsongen.

Vinnarna av säsong 2 ABDC: Super crew deras styrka var absolut deras breakdance, really crazy!!!

Vinnarna av säsong 3 ABDC: Quest crew lätt min favoritgrupp. inte bara för deras extrema dans utan deras läckra utséende. i mean, look at them....!

Vinnarna av säsong 4 ABDC: We are heroes respekt på den första och hittills ända tjejgrupp som vunnit, creds till dom.

Vinnarna av säsong 5 ABDC: Poreotix dom hade en speciell dansstil som var som väldigt långsam och "hård" dansstil, som robotdans fast annorlunda. helt galet vilken grupp. så samspelta och exakta. verkligen värdiga vinnare och återigen riiiiktigt snygga killar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0