..all the things I could do..if I had a little money!

Hejhå!
Just nu sitter jag vid tvn och kollar på Top model, väldigt mysigt med katten brevid mig också.
Fick nyss reda på av mammi att jag hade 1700 kr på ett sparkonto nånstans haha, känns jävligt bra med tanke på att hon är skyldig mig 1300 + barnbidraget som jag får imorgon. PENGARRRRRRRRRRR<33333333333 Snart måste jag kolla lite på matten igen. Men snart blir det så att man jobbar så mycket så man förvirrar allting. HAH jävla skit.
.
Juste, var ju på thorén idag. Fick ett helt annat intryck av den skolan, och jag gillar den :D Blir nog dit jag söker :)
jag saknar sommaren.......

Kommentarer
Postat av: elin

låter bra, du kommer inte ångra dig! :D

2011-01-26 @ 21:17:28
URL: http://elinhaugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0