Torsdag

Idag hade jag, liksom alla andra 9or i sverige, uppsats. Det gick bra, men kändes inte riktigt som om det blev rätt ämne jag skrev om...skulle skriva en krönika och kändes mer som..en berättelse? Nej men vi får se.
På svenskan började vi kolla på "The boy in the striped pyjamas" och den var verkligen hur bra som helst. Ser klart hela filmen imorgon.
Imorgon kväll ska jag hem till emma på partaj, det ser jag fram emot!
usch, hemsk men otroligt sevärd film
.
och nu har jag försökt plugga no ända sen jag kom hem, SÅ JÄVLA TRÅKIGT ÄR DET! måste fan ta tag i det..nu.

Kommentarer
Postat av: isabelle

Så GRYM film! Läste nyss ut boken hehe, läs den olide! :D <3

2011-02-11 @ 09:42:56
URL: http://iiisabellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0