Svar

hehe om Fråga vad ni vill.:
har du bra betyg?
vad ska du gå för gymnasium??
.
jag har helt okej betyg, 2 mvg 3 g resten vg
jag har sökt thorén ekonomi, om jag inte kommer in där blir det wadköping ekonomi/juridik-innebandyprofil!

Anonym om Fråga vad ni vill.:
vad har du för framtidsplaner? :)
.
när jag blir stor vill jag bli mäklare eller revisor :) jag vill också kunna resa mycket och se saker !


nilla om Fråga vad ni vill.:
hur länge har du spelat innebandy? 
vad spelar du på för position?
tycker du att du är duktig? :)
.
jag har spelat innebandy sen jag gick i typ 4an
jag spelar center
och ja, jag tycker att jag är helt okej. men kan bli mkt bättre :)


Anonym om Fråga vad ni vill.:
hur många gånger har du varit kär?
.
två gånger.


emma om Fråga vad ni vill.:
vilket är ditt bästa och starkaste minne med mig? :D
.
oj..fan va svårt! det jag minns tydligast just nu är i somras när vi var i lillån och jag fixade ihop dig och fille! ;) asså det finns ju många minnen men kommer inte på nåt superbra just nu, ska fundera :D


Anonym om Fråga vad ni vill.:
hur många har du haft sex med? 
vad är din favoritmat?
favoritfilm?
.
3 st
tacos och kinamat
hmm.....the notebook och remember me måste jag nog säga :D


sofia om Fråga vad ni vill.:
vad tänker du på när du hör ordet kärlek?
vilken är din absoluta favoritplats?
vad tror du meningen med livet är? 
finaste låten du vet just nu, vilken är det?

du äger oliven.
och mina frågar blev lite seriösa. du behöver inte svara seriöst på dem haha. poess <3
.
jag tänker på william, sen tänker jag på poesi faktiskt..vet inte varför. sen tänker jag på närhet, ömhet och passion!
min favoritplats är en speciell väg i thailand där jag åker varje dag med mopeden för att komma till stranden, och varje gång jag åker där känner jag mig fett lycklig! (plus att det är raksträcka så jag kan gasa på hah)
hmm..fan va svårt. jag känner ofta att det inte finns någon mening. men det klart det gör, alla människor man har runt omkring sig gör det ju värt att leva.
crying is beautiful - leona lewis

du äger ännu mer klerre. haha lugnt vännen, puss<3


Linn om Fråga vad ni vill.:
Okej jönsson, 
den bästa film du sett och ett av dina bästa minnen? :D
.
för det första; JAG HETER OLIVIA -.-
den bästa filmen jag sett är, som jag skrev där uppe, the notebook och remember me :D
ett av mina bästa minnen är när jag var med dig på ssc faktiskt, det var riktigt kul!


Anonym om Fråga vad ni vill.:
har du kontakt med gänget du va med i thailand? :)
kram
.
jag har kontakt med en av dom, ja :) och jag kommer nog träffa dom när jag åker dit nästa gång:D! kram


Anonym om Fråga vad ni vill.:
hur är det mellan dig och wille nu?
tycker du om skolan?=D
.
det är bra som fan!!
ja det gör jag nog...men inte lektionerna ;D haha ne men skolan är helt okej. ibland.


runkan om Fråga vad ni vill.:
varför är du så jelka fin ?
vilka bloggar läser du ?

puuuussssssssss
.
jo du förstår: när du två människor träffas och gillar varann mycket och har så kallat samlag så blir ägget från kvinnan och spermien från killen liksom..ihop! sen föds det en liten flicka och hon blir så fin eftersom arvsanlagen och kromosomerna har en speciell.....OKEJ FÖRLÅT SKOJAR BARA :D tack sofia, du är också fin!!
jag läser mina nära kompisars bloggar (sara cazzie emma line du mikaela felicia jennifer isabelle) och sen läser jag ibland fokis blogg men jag läser ALDRIG kissies blogg. hon suger. PUSS!


Anonym
om Fråga vad ni vill.:
hade du och william sex medans ni var tsm?
.
vi är 15 år gamla, vi var (eller är) tsm i 10 månader, räkna ut själv :)


aczel om Fråga vad ni vill.:
vad är positivt och vad är negativt med att lillån/hovsta slagits ihop?

spelar du innebandy för att sattsa eller bara för att de e kul?

vad tycker du om prutt aczel?

kissa eller bajsa? vad är skönast?

springa naken i skolan i en timme eller på stan en timme?

tycker du om blåbär? :D

pussss
.
jag tycker allt är positivt, älskar verkligen laget!
jag spelade innebandy för att det är kul, men jag vill nog satsa eftersom jag älskar sporten galet mycket.
jag älskar henne!
bajsa :DDDDDD
på stan, i skolan vet ju fan varenda en vem gangsterolivia är :o
nej jag hatar faktiskt blåbär haha :D
puss bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0