L O V E Y O U M Y G I R L S

Igår när jag sov hos jennie tsm med linn ser jag ett väldigt skumt sms som handlar om mig. Jag börjar fråga ut dom båda och märker hur nervösa dom blir och då förstår jag att nåt inte stämmer. Får veta en riktigt underlig historia och blir ledsen och arg för att dom inte berättat det tidigare. Får sedan ett kort samtidigt som dom säger "vi kan inte hålla det här hemligt längre". I kortet står det att dom bjuder mig på en resa till stockholm med tåg+mat över dagen i födelsedagspresent. Jag blev så chockad och glad så tårarna bara rann :') NI ÄR SÅ FINA OCH JAG HADE EN JÄTTEBRA DAG! Tack igen, mina änglar<3<3<3
Bilder kommer senare. Hade ingen kamera med mig så bilderna är från mobilen..stå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0