Dag 3: Åtta sätt att vinna ditt hjärta

1. Det är gulligt att få sms, men for god sake inte varje minut!
2. Var ärlig.
3. Prata inte om andra tjejer.
4. Visa att du tycker om mig (och då menar jag inte bara på msn haha utan irl också).
5. Presentera mig för folk vi träffar, annars får man känna sig så jävla osynlig.
6. Fråga gärna om vi ska äta middag tsm (behöver inte vara 4-stjärnig resturang, mcd går bra det med! tanken som räknas) :)
7. Om jag pratar om någonting, visa intresse och att du bryr dig.
8. Roliga killar är nice. Få mig att skratta. :D

Om en kvart åker jag till mormor och morfar. Sedan bio med gänget, kulit. Sen sover jag nog hos willie, eller?!:o
Imorse pluggade jag lite spanska, FAN vad det gick dåligt. Provet får gå som det går :D asså...I mean, gunilla loves me ;)
HÖRS KANSKE IKVÄLL. PUSSSS
channing tatum, asså han borde inte få vara sådär snygg ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0