Dag 2: Nio saker om dig själv

1. Jag har stått i mål i fotboll för måånga år sedan.
2. Man vet inte säkert min födelsedag utan jag kan vara äldre/yngre.
3. Mycket vänner och duktig på sport innebär inte att man mår bra.
4. Jag läser hellre än att kolla på film.
5. När jag är arg så lyssnar jag på Akon. Han har en härlig röst.
6. Något som verkligen inte går att äta är fiskbullar.
7. Jag tänker hela tiden på min framtid men är ändå sämst på att planera saker. (?)
8. Jag har linser.
9. Jag har varit grym på matte.

Tråkig dag. Seg dag. Jobbig träning. Livet suger.
Imorgon-hem till mormor och morfar på lunch. Sedan bio med fina vänner. Plugga måste jag hinna med också..FUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0