Hejdå, nu åker jag till Thailand.

Slutade ett. Stannade kvar i skolan med Julia. Halv fyra åkte jag upp på stan. Varför var jag då i skolan två timmar mer än vad jag behövde? Ja ni. Ibland tar känslorna över helt. Men denna gången var det helt i onödan. För du var inte där. Nejnej, du bara drog hem. Sådär random. Utan att säga ett ord. Och vi som inte ses förrän om en månad. Fuck you.
.
Jag fick min brors ögon att sakta men säkert fyllas med några tårar. Det var vackert. Jag önskar att jag hade kunnat stå där i några minuter till med dig, bror. Jag älskar dig sjukt.
.
Nu dröjer det en månad innan vi träffas. Eller ja, jag tror ordet 'syns' stämmer bättre in på våran situation. Men det ska jag bannemej ändra på. Om du möjligtvis inte har glömt bort att jag existerar. Men det har du inte. För då trycker jag nog ner en snickers i halsen på dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0