.

känns lite tråkigt dehär. thailand alltså. det händer ingenting. fast snart är det jul och då blir det full rulle. sedan blir det storstaden och då blir det full rulle. sedan blir det nyår och då blir det full rulle. och sedan blir det - kaaanske - bangkok några dagar. MBK <3 jag hoppas. men just nu är det tråkigt. och jag saknar min underbara bror. så mycket.
.
sedan saknar jag de där ögonfransarna. och smilgroparna. och leendet. och den där vickningen med huvudet som du alltid gör. men jag får hålla ut. tills jag kommer hem. och samma jävla process börjar om från början. jag vet det redan nu. det kommer vara skillnad. och jag vill verkligen att det ska vara som förut, då är det enkelt att fortsätta. men istället får jag börja om på ruta ett. och det är jag själv som har orsakat det. eftersom att jag är så jävla feg. fuck me.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2011-12-23 @ 18:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0