.

Packar resväskan. Inser att jag tar med mig alldeles för mycket kläder, som alltid. Och skor. Och solglasögon. Och bikinis. Och allting är bara för mycket. Men jag är för irriterad för att ens orka bry mig om det. Jag ska pressa igen den där jävla resväskan om det så är det sista jag gör!!!

Sitter och är emo just nu. Känner mig inte alls sugen på att åka bort i en månad. Vad som helst kan hända på en månad. Vad kommer hända när jag kommer hem igen? Jag vill inte åka. Inte än. Om en vecka. Men nu ska jag åka och jag ska vara positiv. Såklart det ska bli kul! Nu ska jag fixa det här!
.
Ikväll ska jag äta godis. Sen så ska jag kolla på Dirty dancing 2. Det är en film som gör mig taggad. Taggad på livet. Taggad på Club Noise - som jag inte ens ska gå på. FAN! Jävlar vad jag kommer döda dig om jag får reda på någonting som jag inte vill få reda på.
.
Åh den där jävla packningen. Jag borde bli klar med den. Men jag orkar inte. Just nu är jag inte så pepp på livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0