.

Varför var du tvungen att ha på dig världens snyggaste kläder idag? Det är inte okej.
Fuktar mina läppar med ett rosa lypsyl. Du går förbi. Vad gör jag då? Jo, tappar det såklart. Hur duktig? Sitter och beundrar dig i några sekunder tills jag inser att det ser dumt ut. Du ser mig och ler åt mig och nickar med huvudet, sådär som du alltid gör. Jag lider med dig när du inte hittar din mobiltelefon. Ville springa och köpa en ny åt dig. På en gång. Men det gjorde jag ju såklart inte. Inte hjälpte jag till att leta heller. Jag bara satt där med mitt rosa lypsyl, missade tre bussar och beundrade dig. Men det var värt det. "allt för dig". Det är så det är bestämt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Så gulliiiigt

2011-12-08 @ 10:19:45
URL: http://juliawaldorf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0