Onsdag tralala!

Haha oj vad jag måste ha varit trött när jag skrev det där igår. Men det är väl delvis sant...jag förstår inte hur jag ska klara matte b och c. Men vadfan. Det är väl bara och ställa in sig på det. Men det är sååå svårt när man inte förstår själva tankesättet. Jag har aldrig förstått mig på t.ex ekvationer. Men...jag får väl bara ge mig fan på att jag ska klara det. ÅH vad jag inte gillar livet just nu -.-'

Idag fick jag erbjudandet att hänga med Alex Walltin, Madde Nohrborg och Emma Oskarsson till Walltins sommarstuga. Hade varit skitkul, MEN...jag måste vara hemma för farmor & farfar kommer hit idag. Men ikväll så är jag med dom istället, blir nog lika kul ändå :D
.
NUUUUU laddar jag ner gamla roliga säsonger med t.ex Eva & Adam. ÅH LOVE IT :D
så små och söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0