Ojojoj

Efter en helvetes första dag så har jag nu vilat nån timme och ska snart iväg på träning. 
Det som gjorde dagen till ett helvete var en "trevlig" liten kille, det första han sa till mig var "du är dum i huvudet!" jaha, jo jag tackar :) Sedan slog han mig med innebandyklubban på smalbenet så fort jag kom nära, han svor åt mig och bad mig dra åt helvete. Haha fyfan vad jag blev arg på honom, hade lust och slå till han själv, men hur hade det sett ut....Han blev lite bättre och bad om ursäkt senare, men han måste ändå ha adhd eller något liknande, helt jävla vild :(
.
Det var 7 killar födda 03 och 04 i våran grupp och dom bölade ju HELA tiden -.- Höll på och bli galen. Trösta dom för att deras mål blev bortdömt och för att dom inte fick spela match. HALLELUJA!!!!!!!!!!
.
Nej ska inte klaga mer nu, det blir kanske bättre. Och nu ska jag ju iväg till min egna träning, najs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0