Lite boktips!

Tar en paus från boken Harry Potter and the goblet of fire (552 lästa av 752) och slänger mig över en annan bok som heter 'Räcker det om jag älskar dig?' Skriven utav min favoritförfattare Katarina von Bredow. Alla hennes böcker är så himla bra så man läser ut dom på typ en-två dagar. Dessutom handlar alla hennes böcker om tonåringar, så ganska mycket grejer känner man ju igen, alla böcker handlar om kärlek. Synd bara, dom borde vara längre. Den här är ca 267 sidor vilket jag tycker är för lite.
.
läs också:
en utav mina favoritböcker!

Kommentarer
Postat av: sofia

berätta vad du tycker om boken sen! funderar på att läsa den.

2011-08-10 @ 21:42:00
URL: http://poptant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0