Jobbig dag.

Jag ber om ursäkt för att uppdateringen inte är lika mycket som förrut men jag hinner inte. Jobbar från 8-16, åker hem och äter och tränar. När jag är hemma från träningen är jag så trött så jag orkar inte. Sorry.
.
Jobbet idag:
På förmiddagen var barnen underbara och lyssnade på så gott som allt. På eftermiddagen vet jag inte vad som hände men dom grät SÅ JÄVLA MYCKET! För så töntiga saker....t.ex "jag får inte spela center buuuhuuuu" eller "jag blev tagen på svarte-man, jag kommer aldrig vinna något i hela mitt liv buhuuu" eller "han passade inte bollen buhuuu" AMEN FÖR HELVETE SHUT THE FUCK UP -.- Skitungar. Åh. En kille grät 3 gånger på 5 minuter..AV TRE OLIKA ANLEDNINGAR? Hur hinner man det? Hur ORKAR man det? Och samanlagt...ja jag kan säga att han grät mer än 15 gånger, mer än 20 gånger på eftermiddagen. Så jobbig, men faktiskt väldigt söt när han väl är glad...vilket inte är så ofta..
elin kör slut på småpojkarna haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0