Jag älskar dig

Åh jag blir så sur. Det finns så känslokalla människor, som sägs vara ens kompisar? Åh. Just nu känns det som om jag inte har en enda kompis på denna jord. Förutom Evelina Aczel. Hon är mer än en kompis. Som en tvilling. Eller jag har ju aldrig haft en tvilling liksom. Men som en andra halva typ. Och jag förstår inte hur hon orkar med mig. Och jag förstår inte hur jag orkar med henne. Men hon är allt. Det räcker inte med att säga att hon är min bästa vän. För det är hon inte. Hon är mer än bara det. Hon ÄR verkligen allt. Det finns inte ett tillfälle, inte ETT, då hon varit upptagen med annat, eller inte har haft tid att lyssna. För det har hon alltid. För henne spelar det ingen roll. För hon finns alltid där. När som helst. Jag vet att jag kan ringa till henne när jag vill. För hon lyssnar alltid. Lyssnar. På riktigt.
.
Nej. Jag är verkligen dålig på det här. Att beskriva. Men dom som tror att dom känner henne, dom kan inte göra det på riktigt. Till 100%. För då skulle folk se annorlunda på henne. Jag vet att hennes andra del Frida känner henne utantill. Men jag tvivlar på att någon annan gör det.
.
Usch. Jag känner mina tårar är påväg att komma nu. Men jag vet inte. Jag vill få fram någonting här. Nåt sorts budskap. Men jag vet egentligen inte vad. Men jag är stolt över henne. Så jävla stolt. Jag vill inte tänka på vad som skulle kunna hända om jag förlorade henne. Det går inte. Jag FÅR inte förlora henne. Inte för någonting på denna jord. Ingenting. För det skulle inte fungera då. Hon ger mig så jävla mycket kraft. Helt sinnessjukt.
.
Nu ska jag vara tyst. Som jag sa - jag vet inte riktigt vad jag vill få fram för budskap. Jag ville bara skriva av mina känslor. Exakt så som jag känner. För det finns ingen finare själ på denna jord än Evelina.
världens bästa

Kommentarer
Postat av: din bror

bröder. genom livet.

2011-08-27 @ 20:54:21
Postat av: Anonym

aa

2011-12-09 @ 19:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0