Igår:

Först åkte vi till Coop och handlade lite allt möjligt kul. Sedan åkte vi till Emma och överraskade henne med presenter och tårtor. Sedan åkte vi till Emmas mormor och morfar och var där en stund och åt goda karameller haha.
.

Efter det bestämde vi oss för att åka till McDonald´s på Västhaga, men vi hade bara en moped. Därför åkte Madde och Emma moppe och jag och Alex cyklade och höll i Emmas händer så vi fick skjuts hehe, så vi var på västhaga på bara några minuter!
Där träffade vi Viktor, Elin, David, Sofia och Anton. Mycket trevliga människor dedär! Snackade med dom ett tag, dom drog vidare och vi satte oss och åt.

På hemvägen så bestämde vi att Alex och Emma skulle ta moppen och jag och Madde ta cyklarna, och vi höll i Emmas händer igen och det var frid och fröjd ända tills......Alex tappar kontrollen på moppen...och då hände att VÄÄÄÄLDIGT fort.
Moppen åkte in i mitt bakhjul på cykeln, jag flög av cykeln flera meter in i en taggbuske, Alex och Emma fick moppen ÖVER sig (!!!) och Madde ramlade med CYKELN över moppen och över Alex och Emma! Där låg vi några sekunder innan någon hann uppfatta vad som egentligen hade hänt.
När vi väl reste oss upp såg vi att moppen läckte bensin, min cykel var trasig (hjulet var snett, kedjan hade hoppat och bromsen var trasig).

Ingen blev allvarligt skadad, vilket vi var glada över såklart med tanke på att vi föll väldigt illa. Men Madde landade konstigt på handleden, jag slog i mitt knä och skrapade upp det (idag är det svullet och jag kan knappt böja benet hah..) och Alex och Emma fick ju moppen över sig så det säger ju sig självt att dom fick rejält ont.
.
Vi började fundera hur vi skulle göra med cykeln som var pajj, men efter mycket funderingar tog vi oss till närmaste Statoil och började meka med cykeln som var mer skadad än någon av oss. Och jag blir förbannad över att ingen jävel som åkte förbi kunde hjälpa oss, där stod vi i tröjor som inte alls var speciellt varma igår natt, det var ju typ 10 grader. Men vi fixade cykeln gaaaanska okej till slut, efter typ en timme-.-
.
Så åkte vi och mötte Aczel och Marcus och dom skulle hjälpa oss, vilket var hyggligt, men allt var kaos ändå. Vi frös och var irriterade och hade ont (mest jag som var sur hehehhe) så mamma kom och hämtade mig så åkte jag hem och sov.
.
.
ÄVEN FAST KVÄLLEN INTE SLUTADE SOM VI VILLE SÅ HADE VI FETT ROLIGT OCH JAG ÄLSKAR DESSA MÄNNISKOR SÅ INNERLIGT <3
mina fina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0