:'(

Har nog inte sagt det men idag var jag hos tandläkaren, bara för att spänna min tandställning (trodde jag..) Då fick jag veta detta:
För någon månad sen drog jag ut en tand och det kommer ingen ny, därför måste jag ha tandställning för att få igen gluggen. Idag berättade min tandläkare att det finns ett snabbare sätt nämligen....DU SKRUVAR FAST EN SKRUV I TANDKÖTTET OCH SÄTTER FAST FJÄDRAR SOM DU SEDAN SPÄNNER ÅT! Men för helvete man kan väl inte skruva i tandköttet??????? Även om jag kommer få bedövning (såklart) så är det ju helt galet? Nej. Jag vill inte. Jag vägrar. Men då kommer det ta längre tid att dra ihop gluggen, men jag menar..VEM FAN SKRUVAR I TANDKÖTTET?????? Det är ju absurt.



kommer typ bli såhär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0