En liten bokrecension.

Som jag sa så fick jag en kommentar om boken så tänkte berätta lite kort om den:
Det handlar om en tjej som heter Fanny som går sista terminen på gymnasiet. Hon är tillsammans med Mr Perfect, Johan som är 2 år äldre. Fanny bor mest hemma hos honom i hans egna lägenhet och allt är verkligen perfekt, ända tills en dag då hon märker att det inte är så perfekt..Fanny slits mellan Johans lögner och problem med sin alkoholmissbrukande mamma, men hon vet inte vem hon ska prata med. Det blir till sist hennes unge SO-lärare Finn som hjälper henne-vilket trasslar till det ytterligare...
.
Texten är ganska liten men det är korta kapitel på ungefär 8-10 sidor. Den var inte seg i början utan man kom in i den direkt. Det var definitivt inte den bästa boken jag läst och den var ganska förutsägbar, men jag tyckte om den.
Ja, bilden beskriver nog mig ganska tydligt.  Dom flesta av mina kompisar vet väl att jag älskar att läsa, men långt ifrån alla. Och att folk driver med mig och kallar mig nörd tycker jag bara är kul, varför bli sur över det? Jag älskar att läsa och det är ingenting jag skäms över :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0