BIO!

Igår kväll var jag hemma hos Matilda med henne, Emma och Walltin. Tittade på Americas best dance crew och chillade. Sedan fick vi för oss att vi skulle åka på fest så vi skyndade oss att fixa oss och cyklade snabbt som fan till bussen och...missar den. Hade tittat fel i tabellen så den hade redan gått och vi orkade inte vänta en timme på nästa så vi åkte hem till Matilda, kollade på film och käkade popcorn istället. Ganska skönt faktiskt!

Snart ska jag städa mitt fucking rum, sedan åker jag på stan och går på bio med Linn och Jennie.
Jag saknar dig!
och juste, häromdagen försökte jag få in en ny header som jag gjort men det gick åt helvete, så vi får se när och om det kommer någon ny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0