ASSÅ MÅSTE BARA SÄGA DET HÄR:

För alla som klagar på att mina vader är små, smala och knappast finns (speciellt aczel) så kan det finnas en anledning till det. Jag kan inte göra tåhävningar utan att det krampar i mina vader och nu har min tränare och mina föräldrar sagt att jag måste till en läkare och kolla upp det och att det finns risker att det är någonting som inte stämmer. Jag hoppas verkligen att det är nåt fel (haha) så jag har nåt att skylla på. För jag försöker träna mina vader heeela tiden eftersom jag hatar att dom är så små-.- och det blir ju inte bättre när man får höra det CONSTANTLY -.-
-
Onödigt inlägg, men kommer med update efter jag varit hos läkaren och kollat :D

Kommentarer
Postat av: fia

Sv: Det är klart vi var :D

2011-08-19 @ 07:25:55
URL: http://ssofijaah.blogg.se/
Postat av: din bror

sorry bror att jag tjatar om det hela tiden, det är liksom inte meningen att såra dig! varje gång jag sagt det har jag menat på skämt. förlåt iallafall bror, jag visste inte

2011-08-19 @ 11:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0