9. Mina favoritlåtar, 10. Mina favoritartister

Oj..det är ju väldigt många. Men jag tar dom låtar och artister som jag aldrig tröttnar på+några godingar just nu.

Första artisten....AKON!
sååå skön remix på den underbart bra låten Beautiful.
Min favoritlåt med Akon, den kan inte bli dålig.

Nästa artist....CHRIS BROWN!

En riiiiktigt gammal låt som är lovely!
En utav hans senaste hits, riktigt grym låt!

Tredje artisten....USHER!

Jävlar här har vi en gammal låt som förmodligen ALLA har dansat till på fjortisdiscon<3
En relativt "ny" låt av Usher, jag älskar den. Ja, jag älskar den totalt!

Det är mina 3 favoritartiser. Nu till lite olika randomlåtar som jag älskar. (spotifylänkar)
John Mayer – Free Fallin' - Live at the Nokia Theatre
Chris Brown featuring Justin Bieber – Next To You
Pitbull Featuring Chris Brown – International Love
DEV – In The Dark
Veronica Maggio – Inga kläder
Taio Cruz – Dynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0