6. Mina rädslor

Jag är inte rädd för småkryp, ormar, grodor och sådant. Jag tycker det är äckligt men jag är verkligen inte rädd för det. Däremot har jag klaustrofobi, som är fobi för trånga utrymmen. Då drabbas jag av panik. Jag har också fobi för att spy (när jag var liten bad jag till gud att jag aldrig skulle spy mer i hela mitt liv, har kanske gjort det bara 4 gånger).
Men det där är ju egentligen inga rädslor..vad har jag för rädslor? Jo, nåt som dom flesta är rädda för är väl att bli ensamma. Alltså när man är vuxen. Inte ha någon familj. Det är jag nog lite rädd för. Annars har jag väl inga rädslor :)
HAHA när jag var mindre var jag rädd för greven i Mysteriet på greveholm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0