5. Mina intressen

Den var betydligt enklare än den förra.
Dom flesta som läser min blogg vet att mitt största intresse är innebandy. Jag har spelat i ungefär 7-8 år och spelar just nu center, men har varit back en säsong och forward några säsonger i början också. Jag kan berätta lite om mina minnen med innebandyn:
1. ett utav de största minnerna är från en match som vi vann med 26-0 och den matchen gjorde jag 10 mål.
2. när jag kom med i 20-truppen till distrikslaget.
3. jag fick vara med och spela SM med distriktslaget vilket var en stor upplevelse.
4. alla DM-finaler. både dom vi har vunnit och dom vi har förlorat.
5. örebrocupen som vi har varit med i i flera år. så jävla grym cup.
6. buster/starlet-cup i Mora. vi var på den 3 gånger men jag var bara med 2 gånger. fina minnen därifrån.
.
Jag har alltid varit intresserad om vilka klubbor jag spelar med. När jag var yngre spelade jag bara med olika Exel-klubbor, efter det hade jag en skitbra Salming, men bytte upp mig mot 2 Unihoc curve, därefter vann mamma en Salming till mig och det är den jag använder idag. Jag ska också köpa en ny salming. Utan curve, utan bow och utan twist. Det spelar ju faktiskt ingen roll om man har en klubba med värsta curve men inte kan hantera det. Jag hade en alldeles för svår curveklubba förut som jag inte kunde hantera.

Mitt andra intresse är dans.
Jag har dansat från ungefär 6 års ålder och fram tills förra året. Jag har dansat pardans (salsa, samba och andra latindanser), jag har dansat jazz, dansmix (t.ex jazz & balett), hip hop och street.
Jag kunde inte gå på både dans och innebandy för det blev för mycket så jag valde innebandyn. Och jag är jävligt nöjd med det valet. Men dans är ju däremot som att andas.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0