4. Min första kärlek

Fan vilken jobbig. Men ska göra det kortfattat.
Min första kärlek (borträknat alla fjantiga när man var liten) var i sjuan. Jag var kär i denne kille i ungefär ett halvår och när jag väl vågade berätta det för honom så berättade han att han hade tjej. Så ja. Något jag alltid kommer ångra är att jag inte vågade göra någonting tidigare. Det hade förändrat saker och ting.
Men ja, jag orkar inte berätta mer eftersom det faktiskt är lite känsligt :o Ja. Det är faktiskt det. Men men. Han har flickvän nu och dom har varit tillsammans i all världens tider och jag är ändå glad för deras skull. Även fast det suger pung.
Jag anser också att den första kärleken är den svåraste kärleken att släppa taget om.
typ såhär kändes det. men jag gav ändå upp. eller jag gjorde ingenting i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0