2. Min bästa vän

Jag har inte bara en. Jag har massor. Men min bästa vän är Emma Johansson som jag har känt sen vi gick på dagis.
Sen har jag 2 andra som jag också gått på samma dagis som och det är Sara och Cazandra. Sen är det Line som jag har känt i ungefär 4 år.
Sen har vi min underbara vän Jennifer som tyvärr bor i Göteborg. Aldrig aldrig aldrig en lugn stund med henne och hon betyder verkligen allt, även om jag visar det så jävla kasst.
Därefter har vi ju Jennie och Linn, mina vänner som det inte GÅR att ha tråkigt med, hur mycket man än försöker.
Och sen har vi Kevin som man bara älskar. Åh vad han är toppen. Han har alltid ställt upp för mig, David också men tyvärr umgås vi inte längre pga vissa omständigheter.

När jag tänker på det här inser jag hur många fina vänner jag har. Och alla betyder så himla mycket, men på olika sätt. Men jag älskar er allihopa, så himla mycket mer än ni tror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0