12. Mitt favoritminne

Oj. Hur ska man kunna välja ETT favoritminne? Det blir knivigt (eller gaffligt som den otroligt smarte marcus i min klass säger..)
.
Ja ett favoritminne är ju Thailand i julas som jag skrev om i något inlägg för någon vecka sen. Det var helt magiskt. Sedan London som jag var i i somras var också häftigt!
Ett väldigt roligt minne var när jag var på Sportscamp med Linn 2008-innebandy. Det var verkligen ett minne för livet!
Sen när vi var på Gröna Lund med klassen i 9an och Liseberg med klassen i 6an. Wow! Vill gärna tillbaka!
Gången jag blev matchens lirare på en div.2 match kommer jag inte glömma heller, haha så jävla stolt var jag.
.
Ja. Som ni märker blir detta lite svårt. Därför så säger jag flera. Tyvärr brukar det ju vara dom värsta minnerna som man minns bäst. Kanske, kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0