1. Fakta om mig

Jag heter Olivia Jönsson och är 16 år och fyller den 26 februari 1995. Hmm...vad ska jag skriva måntro? Jag älskar innebandy och har spelat i ungefär 7-8 år. Jag har också dansat väldigt länge men valde bort det mot innebandyn vilket jag ofta saknar, samtidigt som jag inte kan leva utan innebandyn. Lite dubbelmoral kanske?
Hmm...jag har väldigt många fina kompisar och jag vill inte utse någon speciell bästa kompis för jag har så många underbara (även fast Emma ligger högt upp på listan.)
.
Jag kommer från Etiopien i Afrika och kom till Sverige när jag var typ 1 år. Eller jag vettefan, typ. Mina föräldrar är svenska och dom är inte skilda vilket är najs. Jag har också en bror som är från Kap Verde utanför Afrika.
.
När jag gick på mellanstadiet var jag otroligt duktig i skolan och hade så gott som aldrig ett fel i något ämne. Dock blev allt svårare på högstadiet (såklart!) och jag är medelmåttig i skolan förutom när det gäller att läsa böcker på svenskan. Det är jag bra på. Men jag är sämst på matematik.
.
När jag blir stor vill jag bli mäklare, advokat eller revisor. Men det är nog mål som blir svåra att nå med tanke på mina kunskaper i matematik.
.
Jag är en grubblare och tänker väldigt mycket. Sedan går det nog inte en dag utan att jag gråter. Sjukt, men så är det. Är så känslig så det finns inte. Men det är skönt att gråta ut.
.
Jag har linser, problem med fötterna och krulligt hår. Allt detta ser jag som stora problem. Därför har jag rakpermanentat mitt hår. Tack för mig hih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0