01.23

Linn om Au pair:
Lätt att du borde göra det, skitkul ju!!!
Dessutom är Barcelona en jättefin stad :D<3
.
Svar: Jaaa, och jag har alltid velat åka till Spanien så vafan :D<3

Jag har fått nåt ryck. Jag vill inte börja på Thorén och gå ekonomi! VARFÖR VALDE JAG DET? För att jag vill bli mäklare, ja men vad fan om man knappt får godkänt på matte nationella så VARFÖR ska man gå ekonomi med matte a b c? Åh jag är så korkad. Jag vill gå Virginska och jag vill bli kock. Eller så vill jag gå Karro och jag vill spela piano. FAN SÅ KORKAT och välja Thorén. (jag hoppas det här bara är lite nattångest. allt är förhoppningsvis som vanligt imorgon...) GOD FUCKING NATT :((((

Kommentarer
Postat av: emma

haha olivia om du ska bli mäklare så måste du garanterat ha läst matte c! sara sa nu när hon slutade att det var många som hon kände som inte hade läst det och inte kom in på de universitet som dem ville...så det är like bra att ha det gjort!

2011-08-03 @ 10:50:39
URL: http://dontregret.blogg.se/
Postat av: Felicia

Finns fortfarande tid att gå över till sidan med grönare gräs och bli en estet :) Men klart du kommer klara matten! Jag var väldigt nära underkänt i nian men nu har jag höjt mig rejält och med bra lärare kommer du få hjälp som du behöver att klara det! Puss!

2011-08-03 @ 23:27:15
URL: http://greeneyedlove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0