Torsdag

Hej! Idag har jag hunnit med:
-ett kartprov som var enkelt.
-att skratta otroligt mycket åt mina kära klasskamrater.
-att gråta 2 ggr, en gång i skolan t. om. det var jobbigt.
-att träna så mycket och hårt så jag knappt kunde gå efteråt, det var också jobbigt.
-att prova min balklänning som var jävligt fin men liiite för liten. suck.
-att lyssna på samma låt ca 10 ggr.
.
nu ska jag äta mat. hejhej!
den här fina ligan+massa mer i min klass gör verkligen allt mycket lättare. dom får liksom allt jobbigt att försvinna för en stund. finaste människorna på jorden och jag kommer sakna dom som fan! SOM FAN!

Kommentarer
Postat av: Tina

Kolla gärna in min blogg ♥

2011-07-05 @ 10:31:44
URL: http://tinaavril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0