SUcK

Idag blev det lite sovmorgon, ja, jag försov mig nämligen. Skoldagen gick fort och nu ska jag såklart......plugga. Vad annars liksom? Juste, vår engelskalärare sa nog dom smartaste sakerna jag hört på jävligt länge :

Linn, emma och jag jobbade matte när vår lärare christine kom in och vi frågade henne om hjälp i kapitlet ekvationer (x+y+10-(3x) osv osv...) och då sa hon såhär:
"nä jag fattar ingenting av det här och jag sa alltid till mig själv förut att NÄR i livet kommer jag ha användning för det här? sen frågar man någon som är smart om hjälp och då säger den bara 'men det blir 4' så frågar jag varför och då säger den personen 'men det blir bara det!' så blir dom lite irriterade över att man inte fattar, men dom är så smarta att dom inte kan förstå att man inte fattar någonting alls! dom är så vana vid att alltid förstå så dom kan inte tänka sig in i hur jobbigt det är för en person som absolut inte fattar ett jäklaste skit!"
.
Ja, jag emma och linn grät nästan av lycka över att någon ÄNTLIGEN förstår, en lärare till o med! Fan vad jag älskar christine, hon är bäst utav alla.<33333333
christine,min gamla idrottslärare thomas och calle i min klass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0