Söndag, jävla skitdag..

Kvällen igår började mycket bra. Lagade fläskfilé med pommes hos cazandra och åt det tillsammans med god sallad, halloumi, bea och dryck. Begav oss till sofie och spenderade kvällen där. Skulle sedan åka till nån axel men jag, sara och emma åkte hem istället. Kvällen blev lyckad, slutade dock inte lyckat men det är en annan historia.
.
Imorgon börjar lovet på riktigt och det ska bli sååå skönt. Ska bara ta det lugnt, förutom imorgon då jag är 100% taggad på innebandyträning + att träffa kleist och resten av mitt braiga lag. KRAM.
nu ska jag lägga mig och läsa, dock inte dom här böckerna!
lite komiskt att jag läser 3 böcker samtidigt...blandar ihop handlingarna lite hehe..eller faktiskt är det 4, men en har jag precis börjat med. BÖCKER FFS <3<3

Kommentarer
Postat av: sofia

tycker om att du skrev mig för sig. det var fint! kommer bli himla fint, var så länge sedan jag såg dig känns det som. kramas ska vi minsann göra <3 pussssss

2011-04-17 @ 14:59:07
URL: http://poptant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0