rubrik e onödigt

Igår: väldigt tråkig skoldag. Fick också en extremt svår bok att läsa på svenskan..efter skolan åkte jag på stan med mamma och letade balklänning i varenda jävla butik. Hittade en skitsnygg orange/persikofärgad men bestämde mig senare för en fest-tunika istället. Kommer ändå aldrig använda den där orangea klänningen så då var det lika bra såhär! Dessutom var tunikan lila och svart, det gillar jag. Piercade näsan gjorde jag också. det gjorde inte så farligt ont just då men efteråt..AJ! Jaja. Sen var jag på bio med fina flickorna, water for elephants, riktigt bra film!
.
Idag är det valborgsmässoafton. Trevligt. Tillbringas med massa underbara tjejer! Blir förhoppningsvis riktigt roligt. Ha en fin dag och kväll så hörs vi :)
en randombild på något jag blev vääääldigt sugen på nämligen VANILJBULLAR...gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0