Lovelovelove

Fina vänner har jag. Sådana som jag märker bryr sig på riktigt, ni är så bra allihopa. Ta åt er det! Utan er hade det varit ännu värre. Love you all<3

Igår fick jag ett sms från mina söta vänner matilda nohrborg och emma oskarsson som ville träffas, dom gjorde min kväll bra igen. Mysigt och roligt hade vi. Det gillas :)
.
Idag fyller min fina vän cazandra 16 år. Stort grattis!
Firar henne ikväll tillsammans med mina andra fina vänner. Det blir mysigt! Laga god mat tillsammans och umgås. (jag gillar ordet fina som ni kanske märker)
en gammal bild på cazandra och sara. FINA! (a)
en bild tagen på samma ställe, line är med där också. försöker lista ut vilken som togs först haha!
cazandra och emma ser vi här!
dom här 4 spenderas kvällen med :) perfa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0