LOV

bara en sak: jag menade inte som ett påhopp på några speciella personer i förra inlägget, min poäng var bara att det är jobbigt när ingen förstår att man inte fattar..min mattelärare är precis likadan och säger att "ja men de där är ju självklart!" MEN NEJ. ingenting med matte har någonsin varit självklart för mig.

Nu är det lov. Har aldrig varit mer passande. Hade soprov i veckan som gick rätt uselt, hade däremot en svenskaredovisning som gick bra!
På lovet ska jag mest ta det lugnt och försöka att inte tänka på skolan över huvud taget. Min hjärna behöver paus ^^
Nån gång i veckan åker jag upp till Sthlm till en kompis, resten av lovet är icke planerat :D
randombild på mig och emma bäbis, från sjuan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0