Härligt väder!

Det är ju helt sjukt varmt ute, sånt gillas starkt! Var nere på stan nyss för att hämta ut nya linser, tog mig också en milkshake och satte mig på våghustorget och lyssnade på NRJ. Det var lite nice. Daniel frågade mig om vi skulle gå på balen tillsammans, inte för att jag hade tänkt och gå på den överhuvudtaget, men när han frågade blev jag ju lite smickrad så då bestämde vi det :D
Nu håller jag på att städa mitt rum, får panik när det är så här stökigt..efter det ska jag nog göra en skoluppgift och sedan träna innebandy. Ska bli grymt kul! Ha en fin dag.
förvånar väl ingen att dom här heta killarna får vara bakgrunden på min telefon och dator. jävlar vad läcka, dör lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det känns som att du är rätt bra på innebandy, hur många gånger har du blivit matchens lirare? =)

2011-04-18 @ 14:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0