Svar på kommentarer!

Linda om 15.52:
Oh gosh, Va ful jag blev, HAHAH ):
Svar: inte alls :OO
.
jaja om 15.52:
Vad har hänt mellan dig line och emma ? :)
Svar: haha konstig historia men eftersom line skriver allt på sin blogg så gör väl jag med det. det började med att emma och jag gick och snackade om våra killar, retades med cazzie och line, cazzie tog inte åt sig, line blev irriterad. vi fortsatte och ba: fan va nice och ha kille! (line snackar alltid om sina killar så vi ville 'hämnas') line fick damp på oss, sa nåt i stil med "förlåt att jag är oattraktiv och ingen vill ha mig" sen gick hon därifrån och vi försökte prata med henne men hon vägrade lyssna, låste in sig på toan, skolkade osv osv. vi tyckte det började bli jääävligt töntigt, liksom vi går i 9an?
iallafall. jag gick till henne och sa "visst, om du inte vill bli kompis med oss igen så fine! men vi skiter i dig nu" och då hade hon sagt till massor av folk i skolan "jag lovar att olivia har sex med wille bara för att ha det!" och SÅ JÄVLA OSANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hon sa upp vänskapen med oss och massa skit. hon är sams med emma men jag tänker då fan inte bli sams med henne :)



Kommentarer
Postat av: jennifer

you go girl!

2010-09-12 @ 18:59:14
URL: http://jennalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0