Love you all!

Måste passa på att säga det här! Har några otroligt fina kompisar som jag måste nämna:
Jennifer alfredsson - den här tjejen är helt toppen och är otroligt klok och som finns där om man behöver!
Mikaela bergström - fick nyss en underbar komplimang från henne som gjorde mig sjukt glad. det var inget extremt, men tillräckligt för att jag ska bli på strålande humör!
Emma johansson - min allra bästa kompis som finns där i vårrt och torrt, hon är verkligen helt underbar!
.
NI ÄR KANONBRA ALLIHOPA!
(sen finns det massor av andra också, men just dom här 3 har fått mig på extra bra humör. sofia ronquist är också en underbar människa<3!)

en ros till er! (hahahah töntolivia)

Kommentarer
Postat av: jennifer

detsamma vännen, du är kanon!<3

2010-09-14 @ 22:18:09
URL: http://jennalfredsson.blogg.se/
Postat av: sofia

naw olivia blir fan tårögd . DU ÄR GRYYYYM GMN !

2010-09-18 @ 00:38:41
URL: http://sofiaronquist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0