Lider med dig, cazandra:(

cazandra johansson säger:
gissa vad som stog utan för min dörr när jag kom hem?

Line Nielsen säger:
hm...........
vet inte:O

cazandra johansson säger:
EN NY CYKEL!!!!!!!!
men oj vänta...
den var ju till jessica

Line Nielsen säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

cazandra johansson säger:
OM jag blev sur
och det blir ju inte bättre av att pappa as garvar HAHA

Line Nielsen säger:
hahahahah äh fyfan, ditt liv asså </3

cazandra johansson säger:
ja!!!!!!!!!!! jag har fan nästan offrat mitt liv för en sån cykel och så får HON en :O det är ju en jävla damcykel också, det kan ju inte hon cykla på!!!!!!! HETTTTTTTS
pappa ba: "men du har ju en fin cykel!" så ställde jag min rostiga fula cykel brevid hennes och då börja han nästan böla av skratt



Hahaha ja....cazandra gör verkligen allt för en ny cykel och sen får hennes syster en ny. Garvade som fän. Och juste, sitter på lines msn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0