Fakta om mig.

Tror inte jag gjort den här. Iallafall, om jag har, får ni den igen:) Saker kan ju ändras:D

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Irriterad som fan
Favoritgodis: Surt
Är det nåt du absolut inte äter: Fiskbullar är NEJNEJNEJ
Kläder just nu: T-shirt och mjukisar

Musik just nu: No music:( 
Vad sa du senast: Natti
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Ingen aning
Sommarplaner: Långt kvar till sommaren, men USA
Fisk eller badkruka: Beror på grader i vattnet haha
Hur många kuddar sover du med: 2st
Favoritväder: Sol och varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Min klass, mat och musik!
Spelar du nåt instrument: Ja
Morgon- eller nattmänniska: Natt tror jag
Sparare eller slösare: Sparare
Bästa film: Många, dear john remember me och the notebook är såna som aldrig blir dåliga!
Tror på liv på andra planeter: Nja
Kommer du ihåg din första kärlek: Kommer aldrig glömma.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Nej det tror jag inte

Tror du på mirakel: Har aldrig hänt mig, men det inträffar säkert
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Beror på hur man är som människa, men självklart finns det såna :)
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, oftast

Ser du på kärleken som ett misstag: Har gjort otroligt många gånger.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2st, en storasyster och en lillebror
Bio eller promenad: Bio, om nån betalar (h)

Är du kittlig: OM jag är..
Snarkar du? Nej, har aldrig gjort
Stjärntecken? FIRRE <3<3<3
Rädd för insekter? Nej haha?
Äckligaste insekten: Vettefan
Största svaghet: Avundsjuka och dåligt sjävförtroende. Lättretad..
Det här är jag bra på: Hatar den här frågan..men jag tycker jag är bra på att lyssna om en kompis är ledsen och är bra på att läsa, stava och skjuta hårda skott i innebandyn hehe.
Bästa bok? Har många, men får nog bli "Jag vill ha ett liv" , "Så länge vi båda andas" och "Innan jag dör"
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Osynlighet elr tankeläsare, VORE AWZUM!
Vad vill du jobba som? Mäklare!!! Annars banktjänsteman elr möjligtvis advokat..kurator också! HAHA fan de va en salig blandning!
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare på Mc, annars pizza! 
Skriver du dagbok? Har gjort
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Pierca mig vill jag mer än gärna, helst i läppen/näsan/ögonbrynet! Det är så äckligt snyggt! Tatuera vill jag kanske, men tatueringen måste ha någon mening, annars kan det ta sig!!!!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat

Gungar du på stolen? Ja, det händer
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Om jag fick något nice för det, t.ex pengar
Vilken hand håller du gaffeln i ? *tänker* vänster!
Är du rädd för blod? Nej, men inget jag gillar
Saltar du på maten? Örtsalt <3<3<3 hihi!
Gillar du att sjunga? Ja, men kan faktiskt inte sjunga fint
Anser du att du är stark? Nej, jag är otroligt svag haha.
Brukar du sola? Nej, blir brunare på 10 min så...
Vad gör du om du får hicka? Klagar och försöker inte tänka på det..
Röker du? Nej och har aldrig gjort heller, usch.
Snusar du? Nej och det vill jag inte nånsin pröva hah :P
Använder du knark? Nej..
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Ja, det kan man väl säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0