En trevlig kväll!

borneback om Sjukt glad:'):
Grattis ! :D<3<3
.
Svar: Tack desamma :D<3<3

Hej på er!
Igår hade jag en skitkul kväll med linn, sofia, emma och jennie. Köpte B&J, kollade på Idol, snackade och sen drog vi till gården och där var det massor av kul folk, en lyckad kväll!
.
Idag jobbade jag med innebandylaget från 8-12..inte kul att gå upp så tidigt men det gick bra och nu är jag ju klar:D Ska dock jobba imorgon också..men 13-17 :) Ikväll sover jag hos willie <3
Packa papper...HAHA emma..och aczel som blev lite suddig också ;)
EVEEE :D
Några fullpackade lådor senare..
Hejja linn! (sötnöt i gröna byxor)
Emma ca 3- 3½ timmar senare..
Kvart i 12, trött på att jobba...

Kommentarer
Postat av: mysan

hahahahah!!

det va inne på tryckeriet vid polishuset vaa?

å så många kvällar mitt lag har tillbringat där, är äckelgubbarna fortfarande kvar??

:DD

2010-09-18 @ 20:43:52
URL: http://mykjellsson.devote.se
Postat av: evelina

HAHA asså vad är det för min jag gör på det första bilden ? xd haha ..

MEN GISSA VEM SOM ÅT MAXXXXXXXX efteråt?:D jo för det gjorde jag ,, mmmm va gott det var asså ....

2010-09-19 @ 16:33:21
URL: http://eaczel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0