16.45

Lugn dag i skolan. Hemkunskap-cazandra lagade gulasch soppa och scones till mig och emma, riktigt gott!
På NOn kollade vi på film och gjorde någon labb. Sen kollade vi matteproven, FICK VG :D Skitglad hehe! (a)
Efter det hade vi teknik, lunch, spanska och idrott :) Slutade ca halv 3 :)
.
Nyss kollade jag på House of wax, kommer ihåg att jag sett den för lääänge sedan med emma, izabella hedberg och några fler :o Haha. Den är iallafall riktigt bra! Jag gillar skräckfilmer som har historier, hatar när det bara är döda döda. :s
Trailer. Det är bra skådespelare med i den, kanske inte Paris hilton då, känns en aning oseriöst men den är bra ändå! Inte speciellt läskig heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0