SAW 3D

Efter skolan åkte jag, evelina, dennis och william till stan med matilda, alexander och patrik. På ett lustigt sätt fick vi tag på biljetter till SAW 3D. Innan det åt vi (träffade felix, richard, huang och ottosson) och gick sedan till ICA och handlade godis. Vidare till biografen och tittade på DEN ÄCKLIGASTE/BLODIGASTE/MEST-ILLAMÅENDE film jag någonsin sett, men när jag tänker efter var den rysligt bra! Haha fan va fel de lät. Men handlingen var grym och jag blir ÅTERIGEN så förvånad över hur BRA dom har gjort saw-filmerna och hur smarta jigsaw och hans kumpaner är! ÅH :D SE DEN!
.
Haha och varför tror alla busschaufförer att jag är från somalia? Hur många som helst har frågat mig -.- NEJ jag är inte från somaila och det blir liite drygt när dom börjar prata på somaliska >(heter det så?) med mig.
JAJA TACK FÖR MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0