Randombilder!

FYSIK :D Spektrum,,,,hmmmmmm....
CARL :D haha världens skönaste människa !
Stolsleken med kära släkten! Längst till vänster sitter mina kära sysslingar, sen farmor, min pappas kusins fru och barn (alltså sysslingar) och sen pappa! Kan säga att det var rätt kul att se min farmor och hennes systrar springa omkring där ;) Linn, du vet ju hur farmor är xd

Halvkusiner, sysslingar och en suddig hund..
Suddig bild på pappas kusins fru (finns det nåt namn för det?), elin min halvkusin, andrine min syssling och gabbi min pappas kusin! Släkten är allt bra va. HAH.
Haha cazandra målade lite på min arm..... det till vänster ska föreställa en toalett men jonas och några andra trodde det var en klocka :(
Bild från när jag och älskling åt på Paco´s. Haha ser lite sliskigt ut men jag hade ju redan börjat äta heheh. Gott som fan var det iallafall! <3
Plugg med Linnnnnn :D <3
Bild från helgen! <3
Hanna, sofie, ida, ronja från kumla och aczel haha :D

Kommentarer
Postat av: evelina

hahahah snyggingar ;D <3

2010-10-17 @ 10:22:42
URL: http://eaczel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0