Random.

Spanskaprov idag. Jag kommer jubla högt om jag får G. Åt helvete med spanska! Fick jag sitta längst fram också, kanon -.- Fick nåt sorts ryck på bilden (alltså ämnet) och knövlade sönder min teckning som jag jobbat med ända sen skolstarten. Damn. Började på en ny som jag redan är mycket mer nöjd med!
.

Åkte till stan efter skolan med linn. Fikade och pluggade so. Gick som det gick, hihi! Åkte till william och spenderade nån timma där. Hände en väldigt skum och pinsam sak hahah. Sen åt jag pizza med mitt innebandylag och sen åkte jag med emma och line och kollade på match. Efter det gick vi till gården där det var fart och fröjd. LYCKAD DAG!
Btw, tagga soprov på tisdag. Fast nä. ÄR BORTA HELA HELGEN. Åker tidigt imorgon till Askersund och spelar med distriktslaget. Hoppas på att komma med i 20-truppen. Vi får se. Ingen mer uppdatering förrän söndag. KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0