Innebandyhelg!

Hej igen:D
Nu ska jag berätta så kortfattat som möjligt om helgen.
Först kom vi till askersund, gick direkt ut klockan 10.15 och sprang en halv mil...orkade hela vägen men sträckte mig dock i baksida lår som kändes av rejält på träningen.
Efter det kollade vi på en gammal match på datorn och gick igenom lite saker, teori alltså :)
.
Sen åt vi mat och tränade efter det från ca 13.00-17.30, lagom slut efter det :)
Sen var det mat igen, TACOS <3  Åt och hade 5-kamp efteråt som MITT lag vann (H) The green crazy frogs ;) Mitt lag var superhärligt kan jag tillägga!<3
.
Vid 23.15 blev det sovdax. Vaknade (eller ja, blev väckta) runt 7 halv 8.
Gick upp och åt frukost och sen taggade vi match som spelades 10 mot VÄSTMANLANDS DISTRIKTSLAG! Rolig match även fast vi förlorade :)
.
Efter det chillade vi, duschade och så och sen åt vi igen. Efter det spelade vårt andra lag (vi hade två) mot västmanlands andra lag och då blev det lika :)
-
OTROLIGT VÄRD HELG! Får veta på fredag om jag kommer med :) Känns 50/50 att jag kommer med, alla är läskigt bra ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0