Fredagsmyyyyyyyyyyys

Kan börja med att säga tack för alla fina kommentarer jag fått i skolan om mina tänder, dels att folk tycker dom är vita och väldigt raka, det får man buga och bocka för! :)
.
Idag hade vi ett springlopp i skolan. Jag var inte med i tävlingsklassen men jag sprang. 5,6 km i morgonkylan, härlig start på dagen (y)
Efter det hade vi engelska, lunch, bild, no och svenska. Sega fredagar, och nu gick ändå spanskan och mentortiden bort :S
.
Ikväll ska jag vara med kevin och david, äta pizza och chilla på gården (h) Det blir förhoppningsvis väldigt roligt :D Har alltid kul med dom två iofs!
Mina älsklingar, fråga inte.....
DAMN, guys. You are awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0