Back on track.

Tja. Har verkligen inte orkat blogga någonting i helgen.
.
Fredags: var hemma och tog det lugnt, william överraskade mig och kom hit. vi åkte senare till lillån för hans klass anordnade disco, haha söta lågstadiekillar :*
.
Lördags: spelade match mot nora, vinst med 5-1! åkte hem, sällskap av william. åt kebab, drog till coop, vidare hem till honom och sen åkte jag hem.
.
Söndag: spelade match mot kumla, vann med 5-4, stod 5-2 när det var en minut kvar, sen slarvades det rejält i försvaret men vi vann iallafall, skönt! gjorde ett mål också.
.
Nu sitter jag och arbetar med min hemkunskapsuppgift, boooring. Skulle gått på bio ikväll men jag avstod. Paranormal activity 2. Scary!
Fick reda på att SAW 7 3D bara sänds i 3D i Stockholm, fuckyeah.................
Hur bra verkar den inte :(((((((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0