Svar på kommentarer!

balle om Något jag verkligen H-A-T-A-R...:
Varför hatar du julen så mycket ?
.
Svar: haha moget namn ;) Ne så här är det....när jag säger julen menar jag i stort sett från första advent-annandag jul. Jag tycker bara det är massor av traditioner som att klä granen, julstäda, köpa julklappar och laga julmat. Julen ska vara lugn och trevlig men jag tycker bara att ALLA stressar hela tiden. Liksom man MÅSTE göra det och man MÅSTE göra det. Det är ju helt onödigt? Traditioner hit och dit. Jag gillar påsken såååå mycket mer för det är inte alls lika mycket som "man måste göra" alltså inte lika mycket traditioner. Påsken är mysig, julen är stökig.

Kommentarer
Postat av: Jennie

annandag jul är bra! :D <3

2010-11-11 @ 19:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0