Första praodagen

Idag var jag på Jensen's Böfhouse och praoade tillsammans med anna berggren. Det var riktigt kul faktiskt och inte så galet stressigt som jag trodde, blir väl mer på fredag hah. Åt också riktigt god mat, fick välja precis vad vi ville från menyn helt gratis så det var ju LITE nice :D
Borde skriva bokrecensioner nu. Har 3 st böcker jag måste skriva om *suck&suck&suck* men bättre att ha det gjort tidigt än sent iallafall.
Bilden är tagen ifrån google men det var typ det här jag åt idag. Kycklingfilé, råstekt potatis och favoritsåsen + vitlöksbröd till :D SUPERGOTT!

Kommentarer
Postat av: Nina

hahahah när jag praoade där tog jag exakt samma mat, så gott så jag nästan avled!

2010-11-23 @ 16:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0